FASHION

My SuperRich top 8

rich7

SuperRich is een winkel met geweldige aparte items. De items die ze verkopen zie je niet snel ergens anders. Het zijn echte musthaves en ik zou de hele winkel wel leeg kunnen kopen! Wat een pareltjes! Net zoals deze ‘ring clutch’. Vaak zie je deze met standaard ringen, en is het verder niets bijzonders. Maar met deze clutch maak je echt een statement! I love the skulls!

rich1

Mrs Jacobs shirt, heel erg leuk.

rich2

How cute is this little bag? Deze staat erg leuk bij zomerse fashion outfits, en is een makkelijk formaat om overal mee naar toe te nemen.

rich3

rich4

Grrrrr, ik vind het zo jammer dat ik geen Iphone heb als ik deze hoesjes zie! Ik wil ze zooo graag maar helaas.. ik ben echt in love met de Chanel Lego case!

rich5

Ook heeft SuperRich onwijs schattige kinderkleding! Deze kun je kant en klaar kopen of zelf laten bedrukken! How cute?

rich6

Oh dit shirtje is zooo leuk te combineren met een boyfriend jeans en lage hakken! Ik kan niet wachten totdat het weer wat warmer word en ik zulke shirts aan kan doen!

rich8

Wauw, ik heb denk ik nog nooit zo’n aparte statement necklace gezien. Normaal hebben alle statement kettingen dezelfde vorm maar deze is toch net weer wat anders. Ook ben ik helemaal gek van roze and ofcourse, every girl loves diamonds!

SuperRich is gevestigd in Rotterdam op de Nieuwe Binneweg 224a, en is vanaf het centraal station erg makkelijk bereikbaar! Ook kun je items bestellen via hun Instagram account, maar wees er snel bij want de items gaan erg snel! Ik ben in ieder geval heel erg fan van deze winkel en ik hoop jullie ook.

XO’s Kim

7 thoughts on “My SuperRich top 8

Geef een reactie

