FASHION

Opening Primark Nijmegen

kkim

Maandag was de opening van het nieuwe filiaal van Primark in Nijmegen. Ik was als blogger uitgenodigd om als een van de eerste aanwezig te zijn om 09:15. Ik moest om half 7 de deur uit, wat voor mij dus erg vroeg was.. Toen ik aan kwam stonden al een aantal bloggers in de rij om binnen te komen. Toen ik binnen kwam werd mijn naam gecontroleerd en kreeg ik een goodiebag en een bezoekers pasje. In de goodiebag zaten 2 tijdschriftjes, een dvd en een giftcard van €50!

primark4

primark5

primark6

primark14

primark15

primark7

primark8

primark9

primark10

primark11

primark12

primark13

Ik vind het filiaal heel erg mooi en het is echt een bezoekje waard als je er dichtbij woont! Het filiaal heeft 2 verdiepingen en is op een bepaalde manier ingericht, zodat je veel comfort hebt tijdens het shoppen. Ze willen elke Primark op deze manier gaan inrichten en zich steeds blijven verbeteren.

Ook kwam ik nog andere bekende bloggers tegen en het was erg gezellig! Iedereen was natuurlijk erg vrolijk en er hing een goede sfeer. De deuren gingen om 10 uur open en er stonden erg veel klanten, ik denk wel rond de 200! Ik heb goed gebruik gemaakt van mijn giftcard van €50 en hier komt natuurlijk nog een shoplog van online. It was a lovely day, thanks Primark!

XO’s Kim

5 thoughts on “Opening Primark Nijmegen

Geef een reactie

