UNCATEGORIZED

Photo diary week 13

week13.jpg
1 Eindelijk heb ik gellak (striplac) gekocht! Ik ging voor deze kleur genaamd ‘baby pink’ en ik heb de lak van het merk Alessandro. I’m happy with my new nails!
2 Ik had een samenwerking met een nieuwe winkel in Rotterdam, er komt snel meer hierover! Het is in ieder geval een erg leuke winkel en ik werd super klantvriendelijk behandeld.
3 Shooting for my Fake Up! Wat een fijn product is dit. Ik vind de manier van foto’s maken zo wel wat hebben, en jullie?
4 BALLINCIAGA, I love this tee! Heerlijk om weer eens in een t-shirtje te kunnen lopen.
5 OOTD shooting in Utrecht. Hier was ik voor de Fashion bloggers clinic met Josie, dus geven we nog even snel van te voren foto’s maken!
6 Leuk om je eigen naam en blog zo eens op een bordje te zien haha. Ik heb erg veel geleerd tijdens de Fashion bloggers clinic en ik ga de tips en tricks zeker aanpassen op mijn blog! Ook werd mijn blog uitgekozen voor een analyse en kreeg ik echt leuke complimentjes. Ook kreeg ik nog een paar tips en ik hoop hier wat mee te kunnen doen in de toekomst!
7 Yes yes, a new love again!
8 Bij de Fashion bloggers clinic kregen we op het einde nog een goed gevulde goodiebag, en deze was echt goed gevuld. Er zaten onder andere giftcards in, douchegel, sierraden, een bus van Toni&Guy, snoep en nog veel meer!
9 Oh wat een heerlijk product is dit. Ik kan echt niet meer zonder, hij gaat nu elke dag mee in mijn tas. Binnenkort een artikel hierover!

XO’s Kim

One thought on “Photo diary week 13

Geef een reactie

