FASHION

Shop tip: loveable runners

runnersss
Running shoes, een echte trend die ik zelf helemaal geweldig vind. Ik draag mijn Nike Free Run 2 al langer dan een jaar, en ze lopen nog steeds heeerlijk. Ook zien ze er nog eens fashionable uit en zijn ze goed te combineren!

Maar niet iedereen heeft het geld ervoor of ervoor over. Laatst was ik in de New Look en zag ik deze geweldige runners voor maar €24.95! Een koopje toch? Zelf zou ik de roze veters vervangen door zwarte, maar je kunt natuurlijk ook de roze veters gewoon laten zitten. Dus voor de girls die nog runners willen.. get yours now!

XO’s Kim

Geef een reactie

