MAKE-UP/BEAUTY

Benefit Fake Up

fake

Fake Up van Benefit is een hydraterende concealer in een stick vorm. Hij is vooral bedoelt voor gebruik onder de ogen maar je kunt hem ook gebruiken als je even snel wat wilt ‘wegwerken’. Doordat ik nu bij Douglas stage loop en dus een aantal keer heb mee gekeken bij Benefit, zag ik wat voor resultaat de Fake Up gaf. And I wanted it too!

fakeup2

De verpakking van Fake Up is zilverkleurig en op het eerste gezicht lijkt het zelfs een soort lipstick. Zelf vind ik deze verpakking erg mooi en strak maar toch girly eruit zien! Ook is hij makkelijk mee te nemen in mijn make-up tasje (altijd belangrijk hè).

fakeup3

Je ziet dat de concealer eigenlijk bestaat uit twee cirkels: het binnenste gedeelte is de concealer en het buitenste gedeelte is het hydraterende gedeelte. Vaak is het zo dat concealers droog aanvoelen en in fijne lijntjes gaan zitten. Ook zijn concealers niet het allerbeste voor de huid rondom je ogen, omdat dit een erg droge en vochtarme huid is. De Fake Up droogt je huid dus niet uit maar hydrateert hem juist. Ook zit er vitamine-E in verwerkt!

fakeup5

Hier zie je duidelijk het verschil, de linker foto zonder en de rechter foto met Fake Up. Wat een verschil! Nu zie ik eigenlijk pas dat ik best last heb van donkere kringen onder mijn ogen. Maar wauw, wat een resultaat met deze concealer. Mijn donkere kringen zijn totaal weg! En ook op een hele natuurlijke manier. Je zou eigenlijk ook alleen deze concealer kunnen dragen als je geen foundation nodig hebt/wilt dragen. Het ziet er erg natuurlijk uit. Wel merk ik dat door het hydraterende gedeelte een lichte glans op mijn huid komt, ik gebruik altijd een poeder na mijn foundation dus hier heb ik zelf geen problemen mee.

Yes, ik ben om. Ik had nooit gedacht dat een concealer zoveel verschil kon maken, het geeft je gelijk een hele andere frisse look. De Fake Up van Benefit kost €25,- en is verkrijgbaar bij Douglas. I can’t live without my Fake Up!

XO’s Kim

4 thoughts on “Benefit Fake Up

  1. Momenteel ben ik nog tevreden met m’n concealer van MAC maar zodra die op is dan ga ik zeker deze proberen! 🙂 Goed artikel! X

  2. Pingback: Beauty favs April 2014 |

Geef een reactie

