UNCATEGORIZED

Photo diary week 12

week12.jpg
1 Ik ben echt dol op pasta. Het liefst zou ik dit echt een paar keer per week eten, yummmm!
2 New lovies! Ik kocht de lip duo van H&M, hier over staat al een artikel online. Ook kocht ik Fake Up van Benefit, wat een fijne concealer!
3 Met dit wisselvallige weer gebruik ik vaker een handcrème, en deze ruikt heerlijk naar chocolade.
4 Oh my god, ik wil zo’n mini Porsche later echt voor mijn kindje hihi! How cute!? Je moet er alleen wel een paar honderd euro voor over hebben…
5 Ik heb van mijn lieve vriend dit armbandje gekregen, love you so much!
6 Mijn eerste Bobbi Brown item, binnenkort meer hierover. Ik ben in ieder geval erg enthousiast! En ook kocht ik zo’n puff ding om make-up aan te brengen, stiekem vond ik deze er gewoon erg leuk uit zien voor de sier.
7 Zaterdag heb ik mijn eerste dag bij de C&A gewerkt! Ik moet eerlijk toegeven, dat het kwa kleding niet mijn stijl is. Maar het bedrijf zelf is erg goed geregeld, vooral voor de werknemers. En ik ben echt heel erg blij dat ik weer werk heb, het is namelijk in Rotterdam (zo’n grote stad) zelfs erg moeilijk om werk te vinden.
8 Mijn vriend verraste me ineens met deze macarons, hmmmm. Toen ik vroeg waar hij ze gekocht had zei hij Lidl.. ja echt Lidl! Nou moet ik toegeven, ze smaken niet als de echte macarons. Maar toch vind ik het idee erg leuk en zijn sommige smaken wel te doen!
9 Ik heb al bijna 4000 bezoekers gehad deze maand, en de maand is nog niet eens voorbij! Dit is het hoogst aantal bezoekers ooit, dus ik wil jullie hiervoor bedanken. Mijn blog gaat steeds meer voor uit en dit vind ik erg leuk om te zien, hard work pays off!

XO’s Kim

4 thoughts on “Photo diary week 12

Geef een reactie

