FASHION

Shop tip: soft shopper

zara1

De Zara shoppers zijn altijd erg populair, maar vele vinden ze net iets te duur. Nu heeft Zara een nieuw shopper model, basic strak en gemakkelijk in gebruik. Deze shopper past bij vele outfits en is ook makkelijk om mee naar school en/of werk te nemen!

zara2

Wat vooral opvalt is de prijs: €29,95! Normaal zijn de shoppers van Zara rond de 50-80 euro, dus dit is echt een koopje! Je kunt de shopper hier bestellen. Dus voor de budgetliefhebbers die nog een shopper zoeken, this is it. En natuurlijk ook voor alle fashionistas die nog een tas bij hun stash willen toevoegen!

XO’s Kim

4 thoughts on “Shop tip: soft shopper

  1. Deze vind ik echt prachtig. Ik ben gek op zulke grote, zwarte tassen. Het probleem is dat ik er alleen al veel te veel heb. Maar iedere keer als ik zo’n parel zie kom ik toch weer in de verleiding…

Geef een reactie

