MAKE-UP/BEAUTY

H&M duo lip

lipstick1

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik steeds meer fan aan het worden van de make-up van H&M. Dit komt vooral door de prijs maar ook door de leuke verpakkingen die H&M maakt. Deze keer heb ik een duo van lippenstift en lipgloss gekocht. Door de schattige en mooie verpakking kon ik hem niet laten liggen, how cute is het doosje? Wat ik van de lip duo zelf vind? Kijk snel verder!

lipstick2

Bovenin zit er dus een lipstick en onderin een lipgloss. Het is een smalle verpakking, zodat je hem gemakkelijk in je tas kunt meenemen. Ook vind ik de verpakking er erg mooi en strak uitzien.

lipstick3

De lipstick is een nude kleurtje wat bij veel looks zal passen. Het is absoluut geen ‘foundation’ nude maar een hele mooie natuurlijke kleur!

lipstick4

De lipgloss is wat minder opvallend en heeft niet veel pigment. Het is meer een glossje die zorgt voor extra glans.

lipstick5

De swatches, zoals je ziet geeft de gloss niet veel kleur af. De pigmentatie van de lippenstift vind ik zelf erg fijn, want je kunt hem gemakkelijk opbouwen! Beide swatches bevatten een veeg.

lipstick6

Hier de lipstick en de lipgloss op mijn lippen. Op de eerste foto draag ik alleen de lippenstift en op de tweede foto de lippenstift met daarover de lipgloss. Ik ben vooral fan van de lippenstift, omdat deze voor een mooie natuurlijke look zorgt! Ook draag ik de lippenstift graag als basis voor onder een roze lippenstift, dit geeft net even een ander effect!

Deze lip duo van H&M kost €4,95 en is te koop in de filialen van H&M. Je kunt hem natuurlijk ook hier bestellen in de webshop.

XO’s Kim

6 thoughts on “H&M duo lip

Geef een reactie

