UNCATEGORIZED

Gun mug, I want you!

gunnn
De gun mok, een geweldig item dat ik al vaker voorbij heb zien komen op Tumblr. Als ik later een eigen huis heb wil ik deze mok(ken) echt gaan aanschaffen, ik vind ze geweldig! Ik vind items met guns echt wat hebben (niks geks hoor haha). Wie drinkt er nou warme chocomelk met slagroom uit een gun mok?
gunnn2
gunnn3
De gun mokken kun je op verschillende websites bestellen, bijvoorbeeld hier. Ik ben benieuwd wat jullie van deze aparte mok vinden. Ik ben in ieder geval helemaal in love en obsessed!

XO’s Kim

One thought on “Gun mug, I want you!

Geef een reactie

