MAKE-UP/BEAUTY

My favourite Victoria’s Secret bodylotions

vs1
Victoria’s Secret, ik zou alles kunnen hebben van dit merk! Het ziet er geweldig uit en ruikt ook nog eens heerlijk. Ik heb 6 bodylotions van Victoria’s Secret en 2 hiervan zijn echt heeerlijk. Sheer Love en Pure Seduction zijn mijn favorieten!
vs2
Sheer Love ‘white cotton & pink lily’ ruikt heerlijk bloemerig zoet. Het is echt een heerlijke bodylotion om te gebruiken in de zomer. Fris, fruitig en zoet. Voor mensen die een snoep winkel heerlijk vinden ruiken, is dit zeker een aanrader!
vs3
Pure Seduction ‘red plum & freesia’ ruikt ook heerlijk zoet en er zit een bes achtige geur aan. Victoria’s Secret beschrijft de geur zelf als red plum (rode pruim) maar ik zou niet weten hoe dit ruikt.. vandaar dat ik deze geur zo omschrijf. Deze geur vind ik wat volwassener ruiken als de Sheer Love, maar allebei zijn ze echt heerlijk!
vs4

Boven Sheer Love en onder Pure Seduction. Er zit eigenlijk geen verschil in de kleur van de bodylotion en ook niet kwa substantie. Op beide flessen beschrijft Victoria’s Secret haar bodylotion zo: “Fast-absorbing formula contains nourishing Aloe, Oat and Grapeseed Extracts, plus antioxidant Vitamins E and C. Massage on for silky, replenishing moisture. Skin feels soft, smooth and touchable.” Ook zorgen de bodylotions van Victoria’s Secret voor een goede hydratatie van de huid, dit vind ik zelf altijd erg fijn!

Ik hou zelf heel erg van de bodylotions van Victoria’s Secret, en het liefst zou ik er nog meer willen aanschaffen. Mooie verpakkingen, heerlijke geuren en ze hydrateren de huid! What does a woman need more?

Hebben jullie zelf ook bodylotions van Victoria’s Secret, en welke?

XO’s Kim

8 thoughts on “My favourite Victoria’s Secret bodylotions

  1. Ik vind de producten van Victoria Secret er altijd heel erg mooi uit zien. Ik zou zelf graag ooit nog een bodyspray van ze uitproberen.

Geef een reactie

