UNCATEGORIZED

Photo diary week 11

week11.jpg
1 Ik ben deze week weeeer de Zara binnen gelopen, en heb geweldige schoenen gepast. Ik pas de laatste tijd steeds meer hakken, omdat ik echt een paar wil scoren die lekker lopen.
2 De nieuwe Vogue gekocht! Soms haal ik mijn inspiratie om te bloggen uit de Vogue, en soms vind ik het heerlijk om gewoon te lezen.
3 Met mijn vriend genieten van het mooie weer! Afgelopen week was het echt heerlijk weer, dus ben ik veel buiten geweest.
4 Ik heb gellac uitgeprobeerd op mijn nagels en het bevalt me steeds meer. De gellac zit nu al ruim een week op mijn nagels en er is nog niks beschadigd of gechipt. Gellac is my new love!
5 Bij Flying Tiger kocht ik deze geurkaarsjes, 4 stuks voor maar €3,-! Dat is toch geen geld? Ook kocht ik een roze nagellak die in een eerder artikel al te zien was.
6 Deze week heeft KEYbykim een nieuwe lay-out gekregen! Zelf ben ik hier erg blij mee. Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out?
7 Shooting time! Morgen een artikel hierover.
8 Ik stond het hele weekend op een rommelmarkt mijn spullen te verkopen. Ik had dit nog nooit gedaan dus het was in het begin echt gek wanneer mensen aan mijn spullen zaten haha! Ik verkocht vooral mijn oude kleding en tassen, en ik heb heeeel veel verkocht! Echt een aanrader dus voor mensen die veel kleren kwijt willen.
9 Ook kocht ik zelf nog wat dingen op de rommelmarkt. Een shirt van Micheal Kors (€5,-), een armband (nieuw €10,-), een beautycase (€2,-) en nog twee winterjassen van een kennis van mij voor €3,- per stuk. Ik hou absoluut niet van tweedehands kleding (het idee) maar het shirt vond ik erg leuk en de twee jassen waren van iemand die ik ken. En voor de prijs kon ik het natuurlijk niet laten!

XO’s Kim

One thought on “Photo diary week 11

Geef een reactie

