FASHION/KEY

My second customized bag by KEY

bag1

Mijn tweede customized bag by KEY, and I’m in love! Ik had ineens het idee om een aantal stofjes te verzamelen en deze op een tas te naaien. Dit deed ik ook bij mijn eerste customized bag, maar ik wou nu toch iets anders. Stoer maar toch vrouwelijk. Trendy met een roze detail erin. En dat is gelukt! Ik ben zelf erg blij met het resultaat en het is vooral een aparte en originele tas geworden.

bag2

So ladiessss.. what do you think?

XO’s Kim

4 thoughts on “My second customized bag by KEY

Geef een reactie

