UNCATEGORIZED

A new lay-out

layout1

KEYbykim heeft een nieuwe lay-out! Dit omdat ik zelf een ander doel met mijn blog wil bereiken. Ik wil namelijk dat mijn blog oogt als een soort krant. Allemaal kopjes naast en onder elkaar zodat je veel artikelen in één oogopslag kunt zien.

layout2

Op de beginpagina is er geen sidebar, helaas was dit ook niet mogelijk. Maar bij de posts zelf is er wel een sidebar aanwezig, zodat je gemakkelijk naar social media kunt gaan of categorieën kunt aanklikken!

Er veranderd verder niks op mijn blog, behalve dan dat ik hem nog zoveel mogelijk wil verbeteren natuurlijk! Ik hoor graag jullie meningen over mijn nieuwe lay-out.

XO’s Kim

3 thoughts on “A new lay-out

Geef een reactie

