FASHION

Lovely River Island sale

riiii
River Island heeft altijd een ge-weldige sale. De items zijn daar altijd goed afgeprijsd, geen 10% korting maar meestal koop je het artikel voor de helft van de prijs! Dat vind ik sale. Deze sale is echt huuuugee! Bekijk hier de volledige sale. Ik heb een aantal items uitgekozen die ik erg graag zou willen hebben, I want want want!
riverisland1
White cut out biker boots €35,- / Pink skirt €12,- / RI logo print scarf €12,- / Leopard print oversized coat €42 / Shimmer body lotion €4,80 / Grey fluffy jumper dress €30,-
riverisland2
Smokey eye and lash kit €9,- / Grey textured skirt €12,- / Fluffy cardigan €18,- / Black PU dress €24,- / Black stiletto sandals €24,- / Black and white printed scarf €12,-
riverisland1
Cream shoulder tank top €14,- / Animal print oversized coat €35 / Metal snake clutch bag €18,- / Grey chelsea boots €35,- / Fuchsia Barry M nail varnish €1,- / Black wet look pants €24,-

XO’s Kim

6 thoughts on “Lovely River Island sale

  1. Heyyy, hoe doe jij dat met iets terug sturen dan? Ik heb 2 x iets besteld daar en
    kan het niet terugsturen anders ben ik iets van 20 euro kwijt… Ze hebben wel echt leuke dingen daar!!

Geef een reactie

