UNCATEGORIZED

Photo diary week 10

diaryweek10.jpg
1 Ik liep even de Zara door, eigenlijk gewoon om te kwijlen naar alle leuke nieuwe items die ze hebben. Toen ik langs de sale liep zag ik deze roze pumps, voor maar €10!!! Het was maat 38, en helaaaas waren ze net iets te klein voor me. Maar wauw, wat een pareltjes waren dit!
2 Ach, geen pumps van de Zara maar wel nieuwe customized shoes by KEY. Deze zagen jullie al voorbij komen in een post. Love my shoes!
3 Als mijn make-up goed zit maak ik altijd selfies, haha.
4 Ik ben 3 dagen ziek geweest en ik heb dus ook 3 dagen op bed gelegen. Kamille thee is dan echt mijn medicijn.
5 Ook ga ik altijd als ik ziek ben in een heerlijk warm bad. En dan lig ik er ook echt een uur in!
6 Outfit details, sweater and fur.
7 Mijn tweede customized bag by KEY! Zelf ben ik helemaal in love met deze tas, yesss yes yesssss!
8 Zondag ochtend ben ik even heerlijk onder de zonnebank geweest, zodat ik daarna nog bruiner in de zon kon worden!
9 En daar zit ik dan, heerlijk in de zon. Wat maakt het weer mij toch vrolijk. Summer is coming!

XO’s Kim

3 thoughts on “Photo diary week 10

Geef een reactie

