FASHION/KEY

Customized H&M shoes by KEY

shoe1
Laatst heb ik deze instappers gekocht voor maar €24,95! Dat is toch geen geld? En ze lopen ook nog eens heeerlijk. Ik vond ze erg leuk maar toch miste ik iets, iets wat het eigen maakt. Daarom besloot ik ze een klein beetje te customizen!
shoe2
Zoals misschien sommige van jullie al weten ben ik bezig met mijn eigen kleding merk genaamd KEY. Alle items die ik customize zijn hier een onderdeel (een begin) van. Ik had nog een stuk Chanel lint over, en heb dit dus op deze schoenen genaaid. Ik vind het resultaat erg mooi maar toch ook erg simpel. Het maakt de schoenen net iets aparter, I like it!

XO’s Kim

3 thoughts on “Customized H&M shoes by KEY

Geef een reactie

