FASHION

OOTD: all white above all black

keeeyssie
Hi ladies! Vinden jullie het weer ook zo geweldig? Van mij mag het nog wel ietsjes warmer. Maar, de zon schijnt! Ik vind dit zo heeerlijk. Alles ziet er gelijk beter uit en voelt gelijk beter. Ik draag met dit weer dan ook graag een warme sweater, en wat dunner jasje of een leren jasje. Hier heb ik mijn wat dunnere jas aan van de Primark, en deze zit heerlijk. Perfect voor outfits in de lente!
kimber
Jas Primark Trui Zara Broek Zara Tas Markt Zonnebril H&M Schoenen Nike free run 2

XO’s Kim

One thought on “OOTD: all white above all black

Geef een reactie

