FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Primark purchases March 2014

pri3
Ik heb weer een aantal leuke items gekocht bij de Primark. Dit keer heb ik eigenlijk alleen gekocht wat ik echt nodig had, op een paar sieraden na dan hihi. Ik zag ook hele leuke hakjes, maar helaas was mijn maat er niet meer. Ik heb in ieder geval voor mezelf besloten om geen tassen meer te kopen bij de Primark. Elke keer kom ik in de verleiding om een tas te kopen, omdat ze vaak erg leuk zijn voor weinig geld! Maar nee, not this time! Natuurlijk heb ik wel een aantal andere leuke dingetjes gekocht!

XO’s Kim

5 thoughts on “Primark purchases March 2014

Geef een reactie

