FASHION

What is my style?

outfit2
De mensen die mij goed kennen weten dat ik veel zwart draag, en niet omdat ik niks durf maar omdat ik dit gewoon mooi vind. Een gothic? Nee dit ook niet. Ik ben alles behalve een gothic, ik ben juist heel meisjes achtig! Natuurlijke tinten zoals zand, beige en grijs vind ik ook heel erg mooi en classy staan. Ook draag ik graag roze details. Ik draag bijvoorbeeld ALTIJD roze lippenstift. Dit hoort gewoon bij mij, en ik ga echt niet zonder de deur uit!

My style: veel all black, zwart wit, details van goud en roze, basic op een goede manier, apart, vrouwelijk, stoer, love leather, animal details. Dit zijn echt de dingen die bij mij passen en die je dus ook dagelijks terug zult zien bij mij.
outfit1
Ik ben blij met de stijl die ik nu heb, want dit heeft toch nog even geduurd voordat ik dit ontwikkeld had. Ik heb al veel stijlen geprobeerd (zo was ik ooit zelfs ‘emo’) maar de stijl die ik nu heb voelt helemaal als thuis. Het leuke is ook dat mensen vaak over items in winkels zeggen “dat is echt iets voor jou!” en dat is voor mij toch een teken dat ik een eigen stijl heb. Wat vinden jullie van mijn stijl en wat is jullie eigen stijl?

XO’s Kim

7 thoughts on “What is my style?

  1. Volgens mij heb ik het al eerder een keer gezegd: jouw stijl is absoluut niet mijn stijl. Sommige losse dingetjes vind ik wel mooi, maar het geheel, nee, absoluut niet mijn ding. Maar dat is juist zo tof aan een eigen stijl: het past gewoon bij jou. Helemaal! Dat maakt het dus weer mooi. Ik vind dat leuk. Dat een outfit mij belachelijk zou staan, maar als jij het aanhebt dat het mooi is.
    Ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je je goed voelt in je eigen stijl. Als je onzeker bent of je voelt je ongemakkelijk, dan straal je dat ook uit.
    Mijn stijl? Keep it simple. Op het werk jurkjes, leggings en af en toe een jeans. In mijn vrije tijd hoodies, jazzpants en sneakers.
    Op dit moment zit ik trouwens aan het begin van mijn Free Fashion Challenge. Een jaar lang NIKS kopen. Duurt nog tot 30 december a.s. Vast niks voor jou of wel 😉

    • Oh, zo’n challenge is zeker niks voor mij haha. Ik vind het heel erg knap als dit jou lukt, you go girl! En ja iedereen heeft zijn/haar eigen stijl, ik vind dit ook gewoon geweldig om te zien. En dankjewel voor de complimenten!

Geef een reactie

