FASHION

Tumblr inspiration: skirts and other things

tumblrr.jpg
Classy, maar toch stoer. Basic, maar toch apart. Zo zou ik eigenlijk mijn stijl omschrijven, en zo laat ik mij dus ook inspireren. Ik zie ook dat er steeds meer sneakers onder classy kleding gedragen word. Zelf was ik hier al een lange tijd fan van, maar lang niet iedereen vond het leuk dus er kwam een soort “drempel” voor mij om dit te dragen. Maar nu ik steeds meer geïnspireerd word daarmee ga ik het zeker vaker dragen!

Things that inspire me now:
– Lange en hoge rokken, wauw!
– (Faux) fur
– Basic stijl maar toch erg classy
– Pointed heels

Ik wil heel graag nog een hoge lange rok halen. Deze wil ik dan combineren met sneakers, en een leuk shirtje erop. Ik kan niet wachten tot dat het weer warmer word en ik leuke outfits kan gaan dragen!

5 thoughts on “Tumblr inspiration: skirts and other things

Geef een reactie

