FASHION

OOTD: black with animal details

outfit1
Nog steeds dat wisselvallige weer, bah! Ik draag nog steeds mijn winterjas omdat ik het anders echt te koud heb. Maar ik hoef mijn Uggs gelukkig niet meer aan, ik loop heerlijk op mijn leopard loafertjes van de Zara! Ik ben echt in love met deze schoenen, en het liefst doe ik ze elke dag aan. Ook zijn ze (met mijn kledingkast) makkelijk te combineren!
outfit3
outfit2
Jas H&M Broek Coolcat Schoenen Zara Tas Primark Zonnebril H&M

XO’s Kim

6 thoughts on “OOTD: black with animal details

Geef een reactie

