MAKE-UP/BEAUTY

H&M volume mascara

mascara
Ik heb deze mascara eigenlijk gekocht om een ding: de verpakking! Hoe cute, pinky en girly is deze verpakking? I love it. Hij koste maar €2,95 en ik twijfelde dus geen moment, deze gaat mee!
mascara2
Maar hoe zit het met de kwaliteit? Deze mascara moet voor volume zorgen. Het is een vrij groot borsteltje, wat ik persoonlijk niet erg vind. De haartjes mochten van mij wel iets dichter op elkaar staan, dit vind ik voor mijn wimpers fijner werken.
mascara5
Maar.. wat een resultaat! Zelf gebruik ik altijd de Le Volume mascara van Chanel, en deze maakt mijn wimpers echt prachtig. Maar what about H&M? Voor maar €2,95 krijg je een mooi volume die de hele dag blijft zitten zonder uit te lopen! Deze mascara is echt een aanrader, vooral voor de budget liefhebbers maar ook voor de luxe liefhebbers!

XO’s Kim

8 thoughts on “H&M volume mascara

Geef een reactie

