UNCATEGORIZED

Photo diary week 8

week888
1 Even een heerlijk maskertje op om mijn huid weer stralend te maken! 2 Haha, een glas waarop staat Mr. Right! Deze zag ik bij de Xenos staan en moest ik gewoon voor mijn vriend meenemen (he’s always right). 3 Ik heb een mascara bij de H&M gekocht, en is deze verpakking niet cute? Hier komt nog een review over. 4 Ik was in het World Trade Center in Rotterdam voor een onderzoek van ‘beloon je mening’ en wauw, nooit gedacht dat dit gebouw zo groot was vanbinnen!
week8888
5 Nude and pink nails, just my favourite colors! 6 Haha, deze kus ziet er zo raar uit maar ik vond het zo’n leuke foto! At Amsterdam with my love, I love u. 7 Ik heb een nieuw wenkbrauw potloodje van Catrice, op aanraden van Iris. En wauw, wat is dit een fijn potloodje zeg! M’n wenkies zien er gelijk als “nieuw” uit! (moet ze nog wel even epileren..) 8 OOTD shooten met een vriend van me, kleine sneek peek!
week88
9 Ohhhh yum, Amerikaans snoep! Echt heerlijk vind ik dit. Als ik Amerikaans snoep eet krijg ik dat kinder gevoel weer terug, hebben jullie dit ook? 10 Mijn aankoopjes die ik in Amsterdam gekocht heb! 11 Hier mijn skull die ik ook in Amsterdam gekocht heb. Ik bewaar mijn kwasten er nu in, en ik vind het effect heel erg leuk. 12 Swatches, swatches, swatches. Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe oogschaduw van Yves Saint Laurent. Binnenkort een review!

Wat hebben jullie gedaan afgelopen week?

XO’s Kim

6 thoughts on “Photo diary week 8

Geef een reactie

