UNCATEGORIZED

Amsterdam

adamb
A M S T E R D A M. Een geweldige stad! Als ik in Amsterdam loop voel ik altijd een warme sfeer. Afgelopen donderdag was ik in Amsterdam met mijn vriend, een vriendin en nog een vriend. Helaas regende het, maar het was alsnog een erg leuke dag!
adama
Met my girlie. Zoals jullie zien ging ik deze dag voor een natural eyelook met een knallende lipstick van Yves Saint Laurent.
adam1
A kiss for my love! Op de foto zie je dat er regendruppels op de camera lens zitten, zonde van de foto. Welcome to Holland.
1
Yum yum yum. Even een heerlijke Amerikaanse kauwgom tussendoor! Ik ben echt dol op Amerikaans snoep, en vooral nu de Jamin het verkoopt!
adam4
Shoppen, shoppen, shoppen! Ik ben voor de eerste keer naar Flormar geweest en ik dacht deze winkel veel groter was! Het is echt een klein winkeltje maar met veel make-up. Love it!
beer
Ooooooooooh my god, hopelijk ben ik niet de enige maar kennen jullie deze beertjes nog van vroeger!? De troetelbeertjes! Toen ik ze zag schreeuwde ik ook gewoon echt ooooooh my god haha. Deze troetelbeertjes kun je kopen bij de Urban Outfitters.
adam11
Onze outfit’s van deze dag, comfy but fashionable.
ii
Dit zijn de items die ik heb gekocht:
– Skull mok van Urban Outfitters (ik ben zo verliefd op m’n skull!)
– Lip scrub van Lush
– Een dollar. Een dollar? Ja, één dollar!
– Lippenstift van Flormar
– Oogschaduw palette van Flormar

Waarom is de laatste foto in het zwart wit? Ik heb niet alles voor mijzelf gekocht.. ik ga namelijk met een van deze items een winactie houden! Ik wil daarom de kleur van het item nog niet verklappen (oops, al iets teveel gezegd?). Deze winactie komt binnenkort online, so stay tuned!

XO’s Kim

6 thoughts on “Amsterdam

Geef een reactie

