MAKE-UP/BEAUTY

Chanel Poudre Universelle Libre

chanelpowder3
Ik heb altijd erg last van een glanzend gezicht. Dit komt omdat ik een vettige foundation gebruik (ideaal voor de droge huid), maar ook omdat ik hier zelf gewoon snel last van heb. Na veel zoeken en proberen heb ik nu dé ideale poeder gevonden, namelijk Chanel Poudre Universelle Libre!
chanelpowder4
Deze poeder is speciaal gemaakt om je gezicht op een natuurlijke manier mat te maken, ik ben benieuwd!
newchanel
Dit is hoe de binnenkant eruit ziet. Zoals je ziet kun je de poeder opnemen met de bijbehorende applicator of gewoon met een kwast.
chanelpowder6
Met deze applicator kun je de poeder op een natuurlijke manier aanbrengen. Zelf gebruik ik deze elke dag, omdat ik dit het fijnste vind werken. Ook kan ik het mooier op mijn gezicht aanbrengen, vooral op de plekken waar ik het nodig heb. En wauwwww, wat is die zacht!
chanelpowder7
Dit is hoe de poeder met de applicator op mijn huid komt. Nou heb ik nu extreem veel gepakt, want zoveel heb je echt niet nodig. Je hoeft echt maar weinig te gebruiken en dus doe je er ook langer mee! De poeder is zijdezacht en heeft geen rare geur, gewoon een normale make-up geur. Hij is roze van kleur, en is in nog meer kleuren verkrijgbaar. De poeder word transparant zodra je hem uitwrijft, dus eigenlijk zie je niks van die kleur.
chanelpowder8
Hier het resultaat! Links heb ik hem niet op en rechts wel. Zien jullie het verschil? Deze poeder maakt mijn gezicht echt natuurlijk mat, en voelt echt heerlijk aan. Zoals jullie zien is de roze kleur weg, en is de poeder als het ware samengesmolten met mijn huid (make-up hihi). I love you Chanel!

XO’s Kim

6 thoughts on “Chanel Poudre Universelle Libre

Geef een reactie

