MAKE-UP/BEAUTY

H&M goes pink!

hmmakeup
H&M houd zich steeds meer bezig met make-up. Ze breiden hun assortiment uit, verbeteren de kwaliteit en maken steeds mooiere verpakkingen. I like it!

Nu nam ik een kijkje in de webshop van H&M, en zag ik dat ze allemaal nieuwe make-up items hadden! En wat me vooral opviel.. roze! Nou ben ik zelf echt gek op roze, dus ik vind iets met een roze verpakking al leuk. Er zitten twee items bij die “Pinks” heten. Waarom dit alleen maar op twee items staat, I don’t know. Ik vind de make-up van H&M steeds beter worden en zeg nou zelf.. deze verpakkingen zijn toch sweet?!

Volumemascara €2,95
Glanzende poeder €4,95
4 kleuren nagellak + topcoat €5,95
Oogschaduw €2,95
Blusher €3,95

Door de verpakkingen en de prijzen ben ik al om, nu de kwaliteit nog. Wat vinden jullie?

XO’s Kim

5 thoughts on “H&M goes pink!

Geef een reactie

