MAKE-UP/BEAUTY

YSL Pink Celebration lipstick

ysl11
Rouge Pur Coutoure Pink Celebration nummer 22, wat een beauty is deze lipstick van Yves Saint Laurent! Alleen de verpakking is al prachtig om naar te kijken. Het is echt een barbie roze kleurtje, zelf zou ik deze kleur boven een all black outfit dragen. Do you like barbie?
ysl22
Het logo van Yves Saint Laurent is verwerkt in de stick zelf. Dit vind ik een erg leuk detail en geeft een extra luxe gevoel.
ysl33
Yes, barbie pink! En ook deze lipstick van YSL geeft veel pigment af, maar wel op een mooie manier. De structuur van deze lipstick is wat minder romig dan de Rouge Volupte, en zelf vind ik deze structuur veel fijner! Hij voelt glad aan maar absoluut niet té, en hij blijft erg lang zitten! De swatch bevat 1 veeg.
ysl44
Wauw, ik vind dat de kleur erg mooi pakt op mijn lippen. Het is absoluut een opvallende kleur maar niet op een verkeerde manier. Ik denk dat deze Yves Saint Laurent lipstick zelfs mijn nieuwe favoriet word, de structuur is echt geweldig!

XO’s Kim

6 thoughts on “YSL Pink Celebration lipstick

Geef een reactie

