UNCATEGORIZED

Amsterdam it is tomorrow!

merken
Morgen ga ik met een paar vrienden naar Amsterdam, finally! Het is zo lang geleden dat ik er ben geweest! Ik vind Amsterdam altijd heel erg gezellig en er hangt een goede sfeer. Ook kun je natuurlijk heerlijk shoppen in Amsterdam. Nou, ik niet! Op de een of andere manier zie ik nooit wat. En als ik door de winkelstraten heen loop zie ik alleen maar winkels zoals H&M en Zara.

Hebben jullie nog aanraders naar welke winkels ik moet gaan? En waar gaan jullie altijd heen in Amsterdam?

XO’s Kim

13 thoughts on “Amsterdam it is tomorrow!

  1. Sowieso Inglot! Aangezien deze in Rotterdam volgens mij weer weg is.. Oh en Brandy Melville zit ook in Amsterdam als het goed is! Daar hebben ze te leuke kleding, weet alleen niet 100% zeker of het jouw stijl is haha! X

  2. De Inglot is in Amsterdam helaas ook weg. Ik ging enthousiast naar het pand waar ik in de zomer was geweest en er zit nu wat anders! 😦 Flormar vond ik in het echt tegenvallen en de dingen die ik zag leken op producten die ik al thuis heb liggen. Ik vind de sfeer en zo in Amsterdam geweldig,maar ik slaag meestal ook niet goed.., Ik ga altijd naar de A&F, maar das niet jouw ding haha. Heel veel plezier alvast.

Geef een reactie

