MAKE-UP/BEAUTY

Chanel Le Vernis 507

chanel2
Dit is mijn eerste nagellak van Chanel, Le Vernis in de kleur 507 Tendresse. Zoals je hierboven ziet moet je de dop er eerst afhalen en dan kun je het nagellak flesje opendraaien. Ik vind de verpakking er zowieso al heel erg mooi en strak uitzien, dus ik ben erg benieuwd naar de nagellak zelf!
ch2
Dit is de kleur op mijn nagels, de nagellak is erg transparant en heeft een nude kleurtje. Ik heb hier 2 laagjes op. Het is een neutrale kleur die iedereen kan hebben en voor elke gelegenheid geschikt is, handig! Ik denk dat deze kleur vooral in de zomer erg mooi staat, als ik weer een wat bruinere tint heb hihi!

Ik moet zeggen dat deze nagellak vrij snel chipt, tenminste bij mij dan. Bij mij blijft geen enkele nagellak langer dan 1/2 dagen zitten zonder beschadigingen grrrrr! Maar, wie weet blijft deze nagellak bij jou wel mooi zitten!

XO’s Kim

8 thoughts on “Chanel Le Vernis 507

  1. Ik heb dat ook altijd, heb veel nagellakjes van Chanel, en dat is het enige make up dat echt slecht is.. voor de rest is Chanel mijn favv ook betreft parfum ! ♡

Geef een reactie

