MAKE-UP/BEAUTY

I love.. strawberries & milkshake

straw1
Waarschijnlijk kent niet iedereen het merk “I love”. Jammer, want I love heeft echt heeerlijke producten! En ik vind de verpakkingen er ook erg lovable eruit zien! Zelf heb ik een handlotion en deze heet strawberry & milkshake.
straw2
Wat een heerlijke handlotion is dit. Wat ik vooral merk is dat deze mijn handen erg goed hydrateren en super zacht maken! Vooral in deze koude maanden is dat ideaal! En dan de geur, hmmmmm. Het ruikt echt naar aardbeien en milkshakes, alsof je snoepjes op je handen smeert hihi!
straw3
“Fall in love again; there’s something about the super smoothness of my thick creamy aroma, united with a burst of fresh strawberries, that leaves your senses elated and your tastebuds-a-tingling!” Dit staat er op de verpakking. Ik vind de naam zowieso al leuk, en vooral de beschrijving! Valt het jullie ook op dat het in de ik-vorm is geschreven? Erg leuk!

De I love producten zijn verkrijgbaar bij Douglas. Deze handlotion kost €5,95 en je doet hier erg lang mee! Als je op zoek bent naar heerlijk ruikende verzorgingsproducten voor een betaalbare prijs, don’t look further, this is it for you!

XO’s Kim

6 thoughts on “I love.. strawberries & milkshake

    • Nee absoluut niet, ik weet niet of je vaak handlotion gebruikt, hieraan kan het namelijk ook liggen. Of het zijn bepaalde stoffen die in een handlotion zitten, als er bijvoorbeeld paraffine in labello zit dan maakt dat je lippen alleen maar nog schraler!

Geef een reactie

