MAKE-UP/BEAUTY

Marc Inbane natural tanning spray

marc3
Ik kreeg de tannig spray van Marc Inbane opgestuurd. Al een tijdje ben ik op zoek naar een goede tanning spray, omdat ik eigenlijk niet naar de zonnebank wil (het is slecht voor je huid). Ik heb al diverse bruiningsdoekjes, crèmes etc. geprobeerd maar het ging of vlekken of mijn huid werd oranje, hell no!

“De natural tanning spray van MARC INBANE® kun je heel eenvoudig zelf aanbrengen en zorgt voor een gezonde, natuurlijk egaal gebruinde huid. Het product is verrijkt met plantaardige, voedende en authentieke ingrediënten waaronder Aloë Vera en Ginkgo. De natural tanning spray is ontwikkeld voor frequent gebruik, droogt snel, geeft geen vlekken of strepen en is geheel veilig.”
Dit staat bij het product vermeld. Ik ben heel erg benieuwd, let’s spray tann!
marc4
Wauw! Allereerst vind ik de verpakking er heel erg mooi en luxueus uitzien. Dit is een gift set waarin er dus een tanning spray en een handschoen zit.
marc5
Dit is de tanning spray. Deze bus bevat 200ml en is tot 60 keer te gebruiken voor je gezicht en hals! De grootte van de bus kun je vergelijken met een bus haarlak.
marc6
Dit is de handschoen. Deze ziet er niet alleen luxueus uit, maar voelt ook zo! Hij is echt heeeeerlijk zacht! Doordat deze zo zacht is kun je de tanning spray heel gemakkelijk en vlekkeloos uitsmeren over heel je lichaam, of bijvoorbeeld bij plekjes waar je zelf niet goed bij komt.
marc7
Hier zijn de instructies over hoe je het product moet gebruiken. Zelf heb ik het als volgt gedaan:
– goed schudden
– de tanning spray op mijn huid sprayen, in een vloeiende beweging (met 30cm afstand)
– daarna heb ik de spray gelijk uitgesmeerd met de handschoen
– en laten drogen zonder föhn (de föhn versneld het proces alleen, en ik had geen haast hihi)
marc8
Toen ik dit zag dacht ik, NEEE! Zo bruin!? Ik pakte snel mijn handschoen en begon met uitsmeren, en tot mijn geruststelling was het ineens heel glad, natuurlijk en vlekkeloos! De spray komt dus best heftig uit de bus, vandaar dat je ook echt 30cm afstand moet houden van je huid. Maar met de handschoen krijg je dit dus hoe dan ook gefixt!
macibane1
Het rechterbeen heb ik gedaan, en ik ben helemaaaal om! Wat een verschil, nu pas zie ik hoe wit ik eigenlijk was. En wat een natuurlijke teint is dit! Het is niet oranje en het vlekt helemaal niet, zelfs niet een klein vlekje! Je hoeft de handschoen niet te gebruiken, maar voor mij werkt dit wel het beste. Ik denk dat de handschoen mij ook heeft geholpen om geen vlekken te maken!

Ik heb het laterna ook op mijn gezicht gedaan en op mijn armen. Wauw, het lijkt alsof ik een paar dagen naar Spanje ben geweest! Het is echt niet overdreven bruin maar juist heel natuurlijk. Ik ga dit product zeker vaker gebruiken en voor de mensen die wat bruiner willen zijn, this is it!

Let op:
– Kijk wel uit met het sprayen op de wat ruwere huiddelen zoals je knokkels, nagelriemen, ellebogen en knieën. Smeer hier minder of zelfs niks op, anders ziet het er heel gek uit (dit heb ik dus al zelf ontdekt haha).
– In het begin is de teint nog heel licht en zie je dus weinig verschil, maar de spray werkt tot 5 uur door en dus word je langzaam bruiner. Dus ga niet meer sprayen omdat je niks ziet, het komt vanzelf!

Marc Inbane natural tanning spray van 200ml €39,95
Marc Inbane giftset (tanning spray + handschoen) €49,95

XO’s Kim

8 thoughts on “Marc Inbane natural tanning spray

Geef een reactie

