MAKE-UP/BEAUTY

I want a nude lipstick!

nudes
Nude lipsticks, you like them or hate them. Ik vind een nude lippenstift mooi, zolang het maar niet dezelfde kleur als je foundation is. Zelf hou ik vooral van nude kleurtjes met een roze tintje erin. Ik heb op dit moment 2 nude lipsticks die op mijn wishlist staan en die ik erg mooi vind.
lipstick5
Yves Saint Laurent Rouge Volupté – 1 Nude Beige
lipstick6
Mac Cremesheen lipstick – A81 Creme Cup

Weten jullie nog een mooie nude lipstick?

XO’s Kim

7 thoughts on “I want a nude lipstick!

Geef een reactie

