MAKE-UP/BEAUTY

My favourite YSL lipstick

ysllipstick7
De Rouge Volupté lippenstift van Yves Saint Laurent. Voor mij echt de perfecte lippenstift. Hij is wat duurder, maar hij maakt echt waar voor je geld. Je kunt kiezen uit een collectie met prachtige kleuren, en zelf gebruik ik de kleur Lingerie Pink (nummer 7).
ysllipstick8
Hier de swatch. Zoals je kunt zien zit er een lichte glim in deze lippenstift. Het is geen matte lippenstift, maar hij blijft absoluut lang zitten! Als je wat gegeten of gedronken hebt moet je hem natuurlijk wel bijwerken. De swatch bevat maar een veeg, en zoals je ziet geeft de lippenstift een mooie kleur af met veel pigment!
ysllipstick2
De lippenstift voelt romig aan maar is absoluut niet plakkerig. Hij ligt zacht op je lippen en brengt heerlijk aan! Het is een roze kleurtje maar ik vind hem absoluut niet té. De kleur is geschikt voor alledaags maar natuurlijk ook voor een avondje uit.

Ja, dit is absoluut mijn favoriet. Vooral de structuur spreekt mij erg aan, ik zou deze lippenstift aan iedereen aanraden!

XO’s

9 thoughts on “My favourite YSL lipstick

Geef een reactie

