FASHION

Zara campaign: bare belly

zara4
De nieuwe Zara campagne staat online. Hmmmmm.. ik vind de kleding op zich wel leuk, but something just felt wrong. Blote buiken! Ik moet zeggen dat ik nooit wat met deze trend heb gehad. Ookal heeft iemand een geweldige strakke buik, ik vind het alsnog raar dat je daarmee bloot door de stad loopt. Ik weet niet wat het is. Het is gewoon niet mijn ding. In mijn kleding kast zul je dus ook absoluut geen croptops vinden haha!
zara1

zara2

Ik ben benieuwd naar jullie mening van de “blote buik trend”. Kan dit nog in 2014 of heeft het nooit gekund?

XO’s Kim

6 thoughts on “Zara campaign: bare belly

  1. Neen, ook niet mijn ding. Hou die buiken, hoe strak ook, maar lekker voor in het zwembad en op het strand en thuis. Of zoals hier in een fotoreportage, want ik vind het er wel prachtig uitzien! Maar nee, niet om mee te gaan paraderen op zaterdagmiddag op de markt.

  2. Hmm, ik heb zelf wel een aantal crop tops, maar ik heb geen platte buik hoor hahaha, maar ik vind ze wel leuk om te combineren met een highwaisted jeans of een hoge rok, zodat niet heel mijn buik bloot is, maar een klein beetje mag wel

Geef een reactie

