FASHION

Trend alert: jelly sandals

jelly sandals
Herken je deze schoenen nog van vroeger? Juist ja, de jelly sandaaltjes! Zelf droeg ik deze tegen scherpe voorwerpen als ik in de zee ging zwemmen. Ik kan me nog goed herinneren dat deze schoenen niet lekker zaten en dat ik ze echt afschuwelijk vond..

Maar ze komen terug! Vooral in het buitenland is deze trend al in opkomst. Hmmmm, wat ik van deze trend vind? Ik moest er eerst niks van hebben. Toen heb ik een aantal plaatjes opgezocht en vond ik het echt leuk staan onder bepaalde outfits! Ja, ik zie mezelf wel lopen in deze jelly dingen!
jellysandals1

jellysandals3
Witte jelly’s met een kleine hak. Zoals de meeste weten is River Island erg trend gevoelig en dus mogen zij deze schoenen natuurlijk niet missen in hun collectie! Je kunt de schoenen hier bestellen.

jellysandals4
Roze jelly’s, ik denk dat ik voor mezelf echt voor een roze paar ga. Love pink! Deze kun je hier bestellen.

Ik denk dat de meningen over deze trend heeeel erg verschillend zijn, ik ben in ieder geval heel erg benieuwd of Nederland dit zou dragen. Wat vinden jullie van de jelly sandalen? Hot or totally not? En hoe zou jij ze combineren?

XO’s Kim

7 thoughts on “Trend alert: jelly sandals

Geef een reactie

