UNCATEGORIZED

Quote of today: hustle until you no longer have to introduce yourself

hustle
Deze quote is voor mij erg inspirerend. Blijf je best doen voor alles en doorgaan totdat iedereen weet wie je bent. Ooit wil ik wel beroemd zijn, maar soms ook weer niet. Het lijkt me vreselijk om nergens meer normaal te kunnen lopen. Later wil ik dat mijn eigen kledingmerk succesvol is en dat ik een visagiste/cosmetisch adviseuse ben, dus in de fashion/beauty wereld zou ik het heerlijk vinden als iedereen weet wie ik ben! So don’t stop!

Geef een reactie

