MAKE-UP/BEAUTY

New Chanel goodies

chanel1

De laatste tijd ben ik echt overgegaan naar wat duurdere make-up merken. Ik merk gewoon dat de kwaliteit van deze producten (de meeste dan) veeeel en veel beter is. Je betaald er even wat meer voor, maar je hebt er wel meer aan! En omdat de kwaliteit beter is van deze producten doe je er vaak ook langer mee. Dit keer heb ik een aantal nieuwe Chanel items aangeschaft.

chanel2
Poudre universelle libre, dit is om je make-up af te poederen. Wat een heeeeeerlijk product! Binnenkort vertel ik hier meer over in een review!

chanel3
Le volume mascara. Deze mascara had ik al, maar hij was op en dus had ik een nieuwe nodig. Naar mijn mening is dit de beste mascara ooit en raad ik deze iedereen aan! Lees hier mijn eerdere review over deze ge-weldige mascara.

chanel4
Le Vernis nagellak. Ik vind dit echt een mooi nude kleurtje met een tintje roze erin. Love it!

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik minder voor deze producten heb betaald dan je normaal zou betalen in een winkel. Er zit namelijk een winkel in Rotterdam, genaamd Parfumstar. Deze winkel heeft allerlei merk producten van parfum en make-up tot aan tandpasta. Op alle producten zitten kortingen tot wel 50%! En nee, de producten zijn geen namaak! Dus misschien een tip voor de dames die weleens in Rotterdam komen?

XO’s Kim

12 thoughts on “New Chanel goodies

  1. Ooh ik zei laatst in de comments van een andere blog iets over die winkel en toen vertelde iemand dat die winkel er niet meer zit. Fijn om te horen dat hij nog gewoon bestaat!

  2. Ah ik moet er binnenkort ook echt gaan kijken. Leuk dat je de tip deelt met anderen. Ik ken namelijk een andere beauty blogger die daar producten koopt en doet alsof ze het bij de Douglas koopt.

Geef een reactie

