KEY

Introduce: KEY

key2

Ja, het begint eindelijk te komen! Mijn eigen kledingmerk genaamd KEY, yes yes yessss! Ik ben nu bezig om kleding te customizen. Dit doe ik vooral om mijn ideeën die ik tot nu toe heb te kunnen uiten en ook vooral om de reacties van mensen te peilen. Ik moet zeggen, dat ik het tot nu toe heel erg leuk vind om te doen en dat het een erg goed gevoel geeft als je met kleding loopt die je ZELF gemaakt hebt!

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik uiteindelijk mijn eigen kledingmerk, KEY wil gaan verkopen. En natuurlijk is het een droom voor me dat het in de winkels komt te liggen en dat mensen het over de hele wereld kennen!

It’s a big big dream, maar het begin is er. Ik moet zeggen dat ik het moeilijk vond om mijn eerste ideeën uit te werken, vooral omdat ik nog geen naaimachine had (maar nu wel!!). Ook vind ik het nog steeds moeilijk over hoe ik mijn merk bekender ga maken. But hey, everyone starts at the bottom!

customizedbag
bag
Customized bag by KEY
customizedchanel
Customized Chanel bracelet by KEY

Wat vinden jullie van de tot nu toe customized items by KEY?

XO’s Kim

14 thoughts on “Introduce: KEY

  1. Wow! Wat super dat je je droom naleeft!
    Vind het model van de tas echt heel mooi. Ik ben niet zo van de glimmende lak-achtige stoffen, maar wat ik ervan vind doet er eigenlijk niet zo heel erg toe. Geloof in jezelf, vertrouw op jezelf en blijf jezelf, dan ga je echt je doel bereiken! Go for it! ♥

  2. heel leuk gedaan enzo,vooral de tas 😀
    maar mag dit wel ?
    ik bedoel,chanel logo gebruiken,LV logo gebruiken,en dan verkopen.
    is dit niet strafbaar ?
    groetjes !

    • Ik verkoop deze items niet! En wat jij zegt is precies de reden waarom ik dit niet doe. Als ik dingen heb ontworpen die ik wil gaan verkopen zullen er niet zulke dingen in verwerkt zijn. Tenzij ik ooit toestemming krijg, haha.

      Maar heel erg bedankt!

Geef een reactie

