MAKE-UP/BEAUTY

My new Victoria’s Secret goodies

Van de week ben ik naar Schiphol gegaan om een bezoekje te brengen aan Victoria’s Secret. Ik vind de winkel zelf zijn bezoek al waar, en het ruikt er echt heeeerlijk.

Ik ging eigenlijk naar Victoria’s Secret om te kijken of ik daar stage kon lopen. Ik ben namelijk nog steeds op zoek naar een stage, en werken bij Victoria’s Secret leek mij echt geweldig! Maar helaas voor mij nemen ze er helemaal geen stagiares aan. Maar goed, nu ik toch bij Victoria’s Secret was heb ik maar meteen wat beauty goodies gekocht en mezelf toch nog even verwend!

victoria1
victoria2
Toilet/make-up tasje €20,-
victoria3
Kabuki brush €7,-
victoria4
Sheer love eu de toilette €12,-
victoria5
Rockin’ body shimmer powder €14,-

Dit is de eerste keer dat ik make-up producten van Victoria’s Secret heb, en ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben! De eerste indruk is in ieder geval al erg goed. Binnenkort komen er reviews online, so stay tuned!

XO’s Kim

5 thoughts on “My new Victoria’s Secret goodies

Geef een reactie

