MAKE-UP/BEAUTY

Make-up, I want you!

Make-up, make-up and make-up! Op dit moment heb ik aardig wat make-up producten die ik wil aanschaffen, maar helaas is de make-up die ik gebruik en wil niet het goedkoopste. Daarom heb ik even een lijstje voor mezelf, en natuurlijk voor jullie gemaakt om prioriteiten te stellen. Deze 4 items wil ik echt graag, en zou ik ook iedereen aanraden!

wishtlistmakeup
1 Chanel poudre universelle libre. Deze matterende poeder geeft een transparant en een natuurlijk effect. Ook maakt het de huid weer net wat egaler.
2 Een Yves Saint Laurent lipstick. Het maakt me eigenlijk niet uit welke soort (Rouge Volupte of Rouge pur Couture), ik vind beide lipsticks heel erg fijn in gebruik. Het gaat me er meer om dat ik een nieuw mooi nude/roze kleurtje vind!
3 Le Volume mascara van Chanel. Deze mascara gebruik ik nu en ik wil noooooit meer een ander! Tenzij er een betere komt. Ik vind deze mascara heel erg fijn, hij zorgt er namelijk voor dat mijn wimpers een optimaal volume krijgen en hij laat mijn wimpers nog langer lijken!
4 Yves Saint Laurent Touche Éclat. Ik heb ooit een sample gehad van deze highlighter, en wauwwwww! I want it!! “Touche Eclat van Yves Saint Laurent is een populair beauty product bij beroemdheden en modellen. Touche Eclat vangt het licht en verbergt de tekenen van vermoeidheid en onvolkomenheden. Slechts 1 klik en deze hydraterende en ultra-vloeibare emulsie elimineert de schaduwen aan de zijkant van de neus, de mondhoeken, de holte van de kin en expressielijnen. Het maakt uw ogen helderder en uitgerust. Zelfs te gebruiken als lipcontour voor vollere lippen.Geschikt voor alle huidtypes, dermatologisch getest.”

Hebben jullie nog producten die je écht moet hebben?

XO’s Kim

3 thoughts on “Make-up, I want you!

Geef een reactie

