UNCATEGORIZED

OOTD bliss & glory

Een heerlijke outfit voor een dagje shoppen, maar ook gewoon voor op school! Ik draag de laatste tijd erg veel sweaters en truien, omdat deze gewoon het lekkerste zitten met dit weer.

ootd1

ootd4
Sweater “bliss&glory” van de Zara. Deze trui zit heerlijk en kan bij bijna elke outfit. Een lekker makkelijk te combineren sweater dus.
ootd5
Nep leren broek van de Coolcat. En ik ben zoooooooooo in love met deze broek! Hij zit écht heerlijk en ik vind dat hij outfits veel leuker maakt dan andere broeken. Ook de biker details geven echt een stoere look!
ootd2
Leopard schoenen van de Zara. Eigenlijk zijn dit meer zomerschoentjes, maar met zwarte sokken en een zwarte broek valt dit gelukkig niet zo heel erg op hihi.
ootd3
Céline Paris look-alike bag van Sacha. Deze tas heb ik al ’n hele tijd maar blijft toch een erg fijne tas! Perfect formaat voor school bijvoorbeeld!

Hebben jullie bepaalde kledingstukken die jullie erg vaak dragen met dit weer?

XO’s Kim

12 thoughts on “OOTD bliss & glory

  1. I love de broek! Ik heb ook coolcat site gezocht bij dames kon ik m niet vinden maar wel bij kinder maat en is een grote maat 170.
    Heb jij bij de dames gekocht of meisjes kinderen?

Geef een reactie

