FASHION

Zara sale purchases

De sale van Zara. Ik denk dat de meeste hem wel kennen. Ik moet zeggen, door de “crisis” van tegenwoordig word de sale steeds groter, omdat er meer artikelen overblijven. En meestal blijven er ook leukere items over, yayyy! Er zaten dit jaar ook leuke items tussen alleen moest je wel goed zoeken. Ik ben ook vroeg in de ochtend gegaan zodat ik op m’n gemak (zonder al die hebberige hyena’s haha) kon kijken. Kijken jullie mee naar wat ik gekocht heb?

zarasale5

zarasale1
Allereerst hetgeen waar ik echt heeelemaal verliefd op ben, deze loafertjes met leopard print! Dit zijn zeker mijn nieuwe favoriete schoenen, en ze lopen ook nog eens heeeerlijk!
zarasale2
Een heerlijke sweater. Best simpel, maar toch erg leuk vind ik zelf. Ik kan nooit genoeg sweaters hebben!
zarasale3
Een wit t-shirt met tekst erop. Dit shirtje vond ik wel leuk voor in de lente en zomer over een paar maandjes!

Ik heb niet veel gekocht, dit komt ook omdat ik nu eigenlijk wel genoeg kleren heb (een vrouw heeft eigenlijk nooit genoeg kleding) en ik het zo eigenlijk wel genoeg vond. Hebben jullie al geshopt bij de Zara sale? Of heb jij een andere sale die jij helemaaal geweldig vind?

XO’s Kim

Er komt morgen een outfit post online met items van deze post!

4 thoughts on “Zara sale purchases

Geef een reactie

