FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Little Ebay wishlist

Veel mensen (en vooral bloggers) bestellen vaker wat op Ebay. Ik kijk best vaak op Ebay, maar eigenlijk bestel ik nooit echt wat. Terwijl de meeste dingen daar natuurlijk hartstikke goedkoop zijn! Ik ben dus van plan wat vaker wat op Ebay te gaan bestellen. Vooral dingen die ik echt nodig heb of wil hebben.

ebaywishlist
1. “Stick a needle in my eye cross my heart and hope to die” zonnebril. Eerlijk gezegd weet ik niet zo waar deze tekst vandaan komt en waar het op slaat, maar ik vind de bril zelf gewoon heel erg leuk! Deze bril kun je hier kopen. Ik ben van plan om meer zonnebrillen te kopen via Ebay, omdat dit een stuk goedkoper is en omdat je er vaak veel leukere bij hebt zitten!
2. Een gouden arm cuff. Deze trend is eigenlijk al voorbij maar ik ben nog steeds erg fan van de arm cuffs. Vooral in de zomer met een leuk shirtje! Deze arm cuff kun je hier kopen.
3. Victoria’s Secret travel brush set. Dit is een set kwasten die je overal mee naar toe kunt nemen. Ik wil sowieso nog een aantal nieuwe kwasten, en ik ben in love met het tasje! Zo schattig en girly. De reden waarom ik deze op Ebay wil bestellen is omdat ik op de een of andere manier niet op Victoria’s Secret zelf iets kan bestellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Dit travel setje kun je hier kopen.

Hebben jullie nog tips voor leuke Ebay koopjes? Of wat je juist niet moet kopen op Ebay?

XO’s Kim

6 thoughts on “Little Ebay wishlist

Geef een reactie

