MAKE-UP/BEAUTY

My make-up stash storage

make-upstash
Iedereen bewaart zijn make-up anders. De een bewaart het in een kast en de ander wilt het zichtbaar op een tafel hebben. Ik kies toch voor het tweede, maar dit pas sinds kort eigenlijk. Ik vind het er ten eerste veel leuker uitzien, en je hebt zo meer overzicht over je make-up. Ook vind ik dat je er zo makkelijker bij kunt.

makeupstash2
De doorzichtige make-up opbergbakjes, ik ben fan! In dit bakje bewaar ik vooral lippenstiftjes en nagellakjes.

makeupstash3
Dit is een leuke en vooral erg handige opbergmanier: gebruik je papieren tasjes als storage! Vooral de tasjes van bijvoorbeeld Chanel, Victoria Secret etc. vind ik erg leuk om te gebruiken als storage! Hier bewaar ik dan bijvoorbeeld bodylotions of mijn kwastenreiniger middel in.

makeupstash7
Kwasten! Dit vind ik een van de belangrijkste dingen in mijn make-up stash, en die ik natuurlijk ook vaak gebruik. Daarom heb ik ze in dit leuke en schattige glaasje gezet!

makeupstash4
Dit doorzichtige ladenkastje is echt een aanrader, het ziet er leuk en tegelijk ook netjes opgeborgen uit. Hier bewaar ik echt vanalles in, van lippenstiften tot oogschaduw paletten.

makeupstash6
Deze doorzichtige items kun je kopen bij Kruidvat, Action, Xenos, Douglas etc. Ik ben trouwens ook bezig met mijn make-up stash uit te zoeken, dit omdat ik vanaf nu alleen maar echt make-up wil van kwaliteit. Misschien ga ik mijn oude (nog wel te gebruiken make-up) weggeven aan een goed doel of iemand die dat zou willen, suggesties of mensen die geïnteresseerd zijn?

Hoe bewaren jullie je make-up? Of ken je nog andere leuke make-up bewaar tips?

XO’s Kim

5 thoughts on “My make-up stash storage

  1. Wat heb je veel make-up zeg, je bewaart het heel mooi 🙂 Ik heb volgens mij maximaal 10 make-up producten end ie liggen allemaal op mn kastje haha

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

