FASHION

OOTD “lovin leather”

lovinleather
Er zijn veel posts over een OOTD, en meestal is dit met foto’s. Maar ik dacht dat een OOTD filmpje ook wel leuk zou zijn en misschien zelfs wel leuker!

Sjaal H&M Trui Vero Moda Jasje River Island Nails Maybelline forever strong PRO no 145 Broek Vero Moda Schoenen Nike free run 2 Tas Primark

Ik wil graag jullie mening weten over dit OOTD filmpje, en of ik er nog meer moet maken. Helaas is het filmpje een beetje schokkerig, hier zal ik de volgende keer meer op letten. Tips of opmerkingen? Let me know!

6 thoughts on “OOTD “lovin leather”

Geef een reactie

