MAKE-UP/BEAUTY

My first Essie is Lovie Dovie!

Mijn eerste Essie nagellakje, whoeeee! Ik had natuurlijk al veel goeds over Essie gehoord maar eigenlijk was ik zelf al tevreden over de Hema en Maybelline nagellakjes. Tot ik deze prachtkleur nagellak zag: Lovie Dovie!
essie1
Wat ik eigenlijk gelijk merkte toen ik mijn nagels begon te lakken, is dat het kwastje breed is. Ik denk dat dit voor vele een voordeel is, want met een breder kwastje lak je sneller en gelijkmatiger over je nagel. Ook is het kwastje wat platter dan andere kwastjes, finally! Ik werd gek van die dikke kwastjes.. Door een te dik kwastje krijg je eigenlijk te veel nagellak op je nagel en lak je dus onregelmatig.
essie3
En waaaaaaauw, wat een prachtkleur natuurlijk! Ik vind het echt een snoepjeskleur roze! Veel mensen denken dat er niet veel verschil tussen roze nagellakjes zit, maar integendeel. Ik heb bijna alleen maar roze nagellakjes en er zit heel veel verschil in. Deze “Lovie Dovie” van Essie is nu toch echt wel een van mijn favorieten geworden!
essie2
Wat zijn jullie ervaringen met Essie nagellakjes? En hebben jullie nog tips voor andere mooie roze nagellakjes?

10 thoughts on “My first Essie is Lovie Dovie!

Geef een reactie

