UNCATEGORIZED

Goals 2014

Ik ben eigenlijk niet zo van “de goede voornemens”. Ook het jezelf veranderen in een nieuw jaar vind ik totale onzin, dit moet je doen als je er klaar voor bent en het zelf wilt. Maar toch heb ik wel een aantal dingen die ik volgend jaar echt wil gaan doen en wil gaan bereiken.

picture

♥ Ideeën voor mijn eigen kledinglijn klaar hebben
♥ Mezelf beter ontwikkelen in visagie
♥ Minder geld aan “onzin spulletjes” uitgeven. Als ik bijvoorbeeld de Action in loop moet ik altijd wel iets meenemen terwijl ik het helemaal niet nodig heb.. kennen jullie dat?
♥ Goede doelen steunen met spullen
♥ Een succesvolle fashionblogger zijn bij Fabfem
♥ Naar Parijs gaaaaan ofcourse
♥ 2000 volgers krijgen op instagram en 100 op bloglovin. Misschien is dit voor sommige heel gek maar ik vind connecties heel erg belangrijk.

Hebben jullie nog bepaalde goals voor 2014 of iets dat je echt wilt gaan doen?

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en het beste voor 2014! XO’s

3 thoughts on “Goals 2014

  1. Pingback: Good intentions 2015 |

Geef een reactie

