UNCATEGORIZED

Me so busy

De laatste tijd heb ik (helaaaaass) weinig tijd gehad om te bloggen. Ik ben namelijk erg druk geweest met school en werken. Ook heb ik besloten dat ik echt even een “relax” momentje moest hebben voor mezelf. Ken je dat, dat je hoofd even helemaal vol is? Ook ben ik stiekem al bezig met mijn eigen kleding merk. Hier horen jullie binnenkort meer over!

Maaaaar.. het leukste is dat ik ben gevraagd voor een erg mooie functie, namelijk om een fashion blogger te worden bij FabFem! Ik ben erg blij met deze kans en heb natuurlijk ja gezegd! Als jullie het leuk vinden kan ik de posts die ik daar maak op mijn blog linken? Let me know!

So, I’m sorry dat ik de laatste tijd wat minder heb geblogd! Soms moet je echt een moment voor jezelf hebben. Zijn jullie de laatste tijd nog met iets bijzonders bezig?

fabfemm

7 thoughts on “Me so busy

  1. Ik blog de laatste tijd ook zo weinig.. Het is bijna beschamend gewoon hahaha! En echt super leuk dat je bij Fabfem gaat bloggen, ben benieuwd! En natuurlijk ben ik ook nu al nieuwsgierig naar je ideeën voor je eigen merk! Xx

Geef een reactie

