FASHION

Shoes wishlist

Schoenen.. ik denk dat geen enkele vrouw daar genoeg van krijgt. Zelf vind ik schoenen erg belangrijk, want vaak maakt het een outfit af. Ook bepaald het vaak hoe je overkomt op iemand. Gek is dat eigenlijk hè? Als je een dag de stad in gaat en op mensen hun schoenen gaat letten, dan pas denk je erbij na over hoe bepalend schoenen voor iemand zijn.

Ik heb ook weer een aantal schoenen die ik echt nog bij mijn collectie wil toevoegen, dat kan natuurlijk ook pas volgend jaar zijn. Hier heb ik er een aantal.

shoes
– Ankle strap hakken, deze wil ik echt al heeeel erg lang..
– Chelsea boots
– Schoenen met een panter print
– Witte Nike airmax, weet iemand waar ik ze in het helemaal wit kan vinden?
– Nike freerun/rosherun, als iemand een tip hiervan heeft hoor ik het natuurlijk ook graag!

Heb jij nog schoenen die je écht moet hebben? En welke schoenen raad jij mij aan?

4 thoughts on “Shoes wishlist

Geef een reactie

