FASHION/MAKE-UP/BEAUTY

Photo diary #2

pd2
PHOTO1 Ik had van Parfumerie La Bourse een gezichtsmasker gekregen, en dit masker was voor een vette maar toch droge huid. Ik zou gelijk resultaat moeten zien, en dat zag ik ook! Wat een heerlijk masker is dit zeg! Mijn huid voelde enorm zacht en al mijn grove poriën waren weg! PHOTO2 Het doet me echt goed om eens in de zoveel tijd een warm bad te nemen met heerlijke bad producten.

pd3
PHOTO3 Via http://www.beloonjemening.nl heb ik meegedaan aan een onderzoek over rijlessen, de beloning die ik hiervoor kreeg was €40! PHOTO4 My first face chart! Nog lang niet perfect, maar toch vind ik dat het erg goed gelukt is!

pd4
PHOTO5 Finallyyyyy, het lukt me om een donut knot te maken haha! PHOTO6 Quick shopping in Rotterdam, kan het nooit laten om dan foto’s te maken.

pd5
PHOTO7 Afgelopen donderdag was ik jarig, and I’m spoiled with Victoria’s Secret! Dit was een cadeau van mijn vriend, love it!! Hier komt nog een post over. PHOTO8 Soms moet je jezelf gewoon trakteren op iets lekkers, en dit keer was het een heerlijke Frappuccino Choclate! Hmmmmmm

pd6
PHOTO9 Need some new cosmetic brushes! Bij de hema zijn de make-up kwasten erg goed, en ze hebben nu ook een mooie zwart met goude verpakking! PHOTO10 Een to-do list maken voor mezelf en natuurlijk ideeën opschrijven voor mijn blog!

pd7
PHOTO11 Ik ben geslaagd voor mijn manicure examen! PHOTO12 Laatst kreeg ik nog een pistol ringetje van Fashionine, aren’t they cute?

pd8
PHOTO13 Nails done! Ik blijf caviar nails erg leuk vinden! PHOTO14 ‘S ochtends eet ik het liefst noodles als ontbijt (weird I know), maar helaas heb ik hier niet altijd de tijd voor. Wat eet jij het liefst als ontbijt?

6 thoughts on “Photo diary #2

Geef een reactie

